Monday 12 June 2017

Arau yang panas

Salam Ramadhan ! haihh panaih lit lit kat utagha ni.. duk rumah pon boleh berpeluh! 

 Minggu di mana student2 degree akan mula memenuhi library, stay up, group discussion everywhere.. ye la dh nk penghujung sem kan.. Mula la semua kalut.. termasuk aku.. eh ye ke? mcm takk je! Setakat puasa ni, aku tak pernah lagi makan kat luar, means kat mana2 kedai.. Kawan takde nk p acano.. Kdg2 aku makan sorang kat rumah, hosmet aku most of the time mkn ngan boypren depa.. aku kan forever alone hahahaha.. 

kdg2 aku p bazaar, kdg aku just goreng tempura + milo je utk bbuka.. nk masak tak pandai.. eh hahaha.. ntah la.. org asyik kata aku bnyak kawannnn.. yes aku mmg bnyak kawan.. cuma sahabat tu je la yg hmm.. skrg utk dak2 uitm, dah week 12.. semua nak submit date yg sama,.. presentation lah submit report la, test2 la.. haiyaa nasib la aku amik sikit je subjekk.. 

aku sebenarnya takde pon nak di update sgt.. *jap aku pikir .. meh la aku story tentang hosmet2 aku.. aku ada 3 hosmet.. amy, syiera and dayah.. aku boleh katakan diorang ni totally independent.. amy walaupun takde transport, tp masih blh survive duk nr.. kalau aku mmg x ah.. unless ada kwn yg kau tumpang yg sama kelas .. syiera ni pulak aku panggil dia makcik bebel.. ya ampun tiap hari dia bebel..hahaha sape tak basuh pinggan, ha kena sound la kau.. dayah pula jenis yg cool.. invisible girl.. sbb kdg2 ada hari yg aku tak nampak pon btg hidung dia even satu rumah.. 

dannnnn.. sebenarnya ada sorang hosmet eh tak.. ex hosmet.. yang palingggggggg aku sayang.. 

tu je kot utk hari ni.. *hari ni up entry sambil dgr lagu raya ahh x sabar nak balikk raya!

Nak raya lg brpa hari jer.. meh kita dgr lagu raya.. hee


No comments: