Tuesday 16 April 2013

APA ITU SAINS KUANTITATIF @ MATEMATIK? CS113 & CS143 :)



Mlm ni aku nk share pasal sains kuanti.. Time first aku dapat tawaran dr Uitm, aku tgk lah course yg aku dapat. Sains Kuantitatif.. First, mmg aku bingung.. Tapi gua boleh ckp ngan lu, mmg terbaik lah ! Sape yg minat nombor2 , math , mmg sesuai lah mik kos ni... sbb bnda yg akan anda study nanti, mmg makanan kite ah.. First sem, anda blajar addmath jer.. Tu belum lagi yg advanced.. Tp mmg senang lah kalau betol2 minat.. Dulu kos ni nama sains kuantitatif (CS113) ... tapi sekarang dah tukar.. Sbb ramai yg x tahu apa itu sains kuantitatif.. Try lah tanya makcik2 kat rumah, mana lah diorang tahu.. HAHA.. aku pun mcm tu jgk.. hehe.. skunk dah tukar dah.. Sains Matematik (CS143).. cantik pe nombor tu.. 'I Love You' katekan.. Batch aku yg last pegang kod tuh..emmm.. kalau nk tahu lagi tentang kos ni, komen je.. in sha Allah, akak balas.. hehe.. *malu lah panggil akak nih.. hehe :P


Ha! Sape kata budak math ni skema ? Kitorang lah paling gile dlm bnyak-II kos.. HAHA :D




1 comment:

Ivan said...

Very nice blog youu have here